Velkommen til Matematikcenter online forum
Opret dig som bruger og få gratis adgang til Danmarks eneste gratis matematikhjælp for alle.
Har du allerede en bruger? Log ind her.

Hvorfor får jeg opgaven forkert?

Besvar
Matematikus

Hvorfor får jeg opgaven forkert?

Indlæg af Matematikus »

Sorry, jeg kan ikke få lov at vedhæfte mere end tre billeder. Og når jeg prøver at lave en ny post med de resterende billeder så går jeg ikke lov fordi jeg ikke må poste en ny post så hurtigt igen åbenbart.

Så resten af mit spørgsmål mangler, der må jeg vist lige få lavet et bedre billede.... Øjeblik.... Loading Images . . . Done.

Bemærk: Webmatematik nedskalerer billedet så man ikke kan se hvad der står, så for at se billede i den korrekt opløsning skal man højre klikke på billedet og åbne det i en ny tab. I den nye tab kan du zoome ind på billedet i din browser.

(sorry jeg ikke formår at bruge webmatematik's billede vedhæftning på en måde der virker bedre).

På billede #7 har jeg trykket på "Se svaret" og så vidt jeg kan se er det da det samme som jeg havde svaret, burde det så ikke være rigtigt?
ugh.png
ugh.png (689.16 KiB) Vist 7666 gange
ringstedLC

Re: Hvorfor får jeg opgaven forkert?

Indlæg af ringstedLC »

Det ser godt nok ud til at være det samme.
Jeg har prøvet at ramme den samme opgave, men uden held. En lignende gav dog korrekt!

Prøv eventuelt at skrive til "Kontakt os". Du henviser bare til dit indlæg!

Vedr. billeder: Vedhæftning er begrænset til 1 Mb pr. indlæg.
Matematikus

Re: Hvorfor får jeg opgaven forkert?

Indlæg af Matematikus »

åh ok jamen måske er det noget med formateringen så. Jeg copy pastede fra min calculator. Det ser ellers ud til at være helt ens, men måske bringer den noget formatering med som ikke ændrer udseendet men som bagved er kodet/formateret anderledes som hjemmesiden ikke er designet til at håndtere. Jeg prøver manuelt istedet, eller kører det igennem en standard-formater.
Besvar